Ellča "na ekole"

09.09.2019 16:15

Včera se mi splnil sen, konečné po 5 letech jsme s Ellinkou a Tomem vyrazili na kolo. Bylo to diky vystavovateli Svetelektrokol.cz,který nám zapujcil E-bike. Bylo to uzasny, famózní, krasny, plny dramatickych chvil, kdy Tom hlasi tesne pred odjezdem, ze pneumatika na Ellincinym voziku asi nevydrzi. Tak jsme jeli z Oresina smerem na Ceskou do BB Cyklo a co myslite ?......v Mokre hore - rana jako blazen a ja si reknu pro sebe, ""co zase ta Ellca vyhodila z voziku?", ale vzapeti mi doslo, ze je to to kolo. Takze jsme odstrojili vozicek a ja hura na E-kole do Ceske. Tom pak vymenil pneu a dusi a vyrazili jsme dal.....na obed k Vrtuli, do Zamilce a tak. V Oresine u koni,ze udelame pekne fotky.... Tak si s vozikem najedu z kopce, rana jako blazen a Ellca je hlavou dolu a hrozne se tomu smeje.....No me pekne zatrnulo,ale nakonec to odnesl jen upinak voziku a Ellincino jisteni .....Pocity, ktere jsem na vylete zazivala byly ale ty nejlepsi, ktere muzete mit.To ze jste na spravnem miste, delate spravnou vec a Ellca je nejstastnejsi. Odmenou mi byl jeji zvonivy smich z kazdeho kopce, co jsme sjizdeli. A zaver? Uvědomila jsem si, jake možnosti se nam oteviraji s E-bikem. Uz Ellcu nebudeme muset davat hlidat, ale proste ji zaprahnem a jedeme vsichni....JuPiiiiiiE

Renča

Původní článek z časopisu Electric Bike Action. www.electricbikeaction.cz/

Ella_2.pdf (517 241)